Sudezeren81 Kızlar 36+1 hafta gebeyim 35+6 gittim nst sancım çıktı ama ben hiçbişey hissetmedim şuan belime ve karnıma çok değişik bir ağrı var sancımı var bilmiyprum ve çocuk bir yere toplandı napmam lazım hastaneye gitsem naparlar gitmelimiyim
Ebruaselliya Sudezeren81 canım bendede 36+4 belim kasıklarım midem agrilarim var bende korkuyorum bian ama yalancı kasılmalarda olabilir diye düşünüyorum acilede gitmek istemiyorum bayram tatili doktorumuzda yok sadece dikkat ediyorum kanama vs olurmu ona bakiorum 😐 sen gidersen kenarda bekleyim bende haberdar et
nurisssko Sudezeren81 selam bende geçen gece sabaha kadar sancı çektim Şuan 36+5 im.doktorumu gece aradım sancılarımı takip etmemi söyledi 5 dk arayla geliyordu sabaha kadar kontrol ettim bu şekilde bilgi verdim sabah kliniğe gittim nstde de sancım çıktı ama açıklık yoktu doktorumda en azından 37 hafta olalım nekadar geç okadar iyi dedi.suan da da ağrım var fakat dayanılmaz ağrılar sancılar değildi.doğum belirtisi olanlar genelde belden kaşığa doğru vuruyormuş birde doğum sancıları daha dayanılmaz şiddetli olur demişti.yalancı sancıyla bu şekilde ayırt edebilirsin demişti.senin sancılarının boyutu nedir ilk defa mı oldu bide
Mommywolf Önce sakince sıcağa yakın bir duş alın, çıkıp evde biraz yürüyün sancılarınıızı takip edin kaç dakikada bir geliyor 10-15 dk da bir ise hastaneye gidin. Duşa girerken vs biri sizi bekliyor olsun. Sağlıkla kucağınıza alın inşaallah
Betamom Mommywolf sancı nasıl bir şey ? Yalancı sancı ya da kasılma değil biliyorum. Belimde ağrıyor ama ondan daha cok karnıma ve özel bölgemin üst kısmında kasıklarıma bi acı vuruyor. Bacaklarımada yayılıyor. Bi yanım sinirlere baskı yapıyor galiba diyor diğer yanım acaba sancı bunu diyor. Bacaklarımı hareket ettirmekte üzerine basmakta zorlanıyorum canım acıyor çünkü. Sancamı bu yoksa alt tarafım genişliyorda onun agrısını
Mommywolf Sudezeren81 hiç geçmedi derken bi girip çıkan nefes kesen bir ağrı gibi mi yoksa tamamen kesilmeyen bir ağrı mı
Sudezeren81 Ebruaselliya hafif sancımı bilmiyorumda ilk gebeliğim ama ağrı gibi var çocuk sağa toplandı yatamıyorum
Sudezeren81 nurisssko ilk defa oldu belim ve karnımda ağrı var batma oluyor yarım saattir böyle öncedrn hiç olmadı uyutmadıda
nurisssko Sudezeren81 2 gün önce yaşadığım şey tam olarak buydu.ağrı var can sıkıcı ama süründürmüyor böyle dimi rahatsız edici😂 yani yüksek ihtimal yalancı sancı.çok uzun sürmesi benide tedirgin etmişti yalancı sancılar sadece kasılma gibi kısa sürede olur geçer sanmıştım sabaha kadar sürmüştü
Sudezeren81 nurisssko evet çok rahatsız edici bisn önce uyumak istiyorum eşim uyuyor yanımda boğasım geliyor şuan 😂