Aysegul3454 Melekkn bütün hamileliğim boyunca o baskıyı hissettim, 39+6da doğum yaptım, dikkat ederseniz bi sıkıntı olmaz inşallah
Byza124255 Aysegul3454 doktorunuz birşey demedi mi veya bu şikayeti dile getirdiğinizde alttan baktı mj
buseay26 Melekkn benim de aynı şekilde 27+2 bugün ama uzun süredir var bende. Bebek hep doğum pozisyonunda duruyor. Sanki bacaklarım yırtılacakmış gibi