1kopek1bebek bende ikiz gebeyim 22. haftadan beri sağ gögsümün altı batıyor yanıyor tarif ettiğiniz gibi,öne doğru eğilsem batıyor,dik dursam batıyor,doktora sordum hamilelikten dedi bende de böbrek genişlemesi var sağ tarafımda ,bebeğin de başı sağ tarafta , bir yandan da göğüslerimin içinde de ağrı var süt oluşumu başladığı için benden ne yapacağım bilemiyorum tahin yağını sürüyorum biraz çatlakları gidersin diye