Kızlar 3 hafta oldu geçenlerde de yazmıştım zona olabilir dediler diye. Hala batma yanma ve ağrı geçmedi.. sağ göğsümün hemen altı korkunç derecede ağrı batma yanma var her gün 3 posta ağlıyorum sadece yatıyorum kalkamıyorum. Göğüslerim E kup’a kadar büyüdü acayip ağır. Ayağa kalktığımda elimle taşıyorum mecburen. Çok zor durumdayım… sizce bu batma ağrı bebeğin büyümesi ile ilgili mi? Yani kafası mı ayaklarımı artık bişeyler sokalıyo galiba heralde öyle düşünüyorum ama öyleyse de yanma neden oluyo.. fikir verin nolur başım ağrıdı artık düşünmekten