ldmzki Arkadaşlar çarşamba günü çatlatma iğnesi oldum öğlen 12 de Ama hiç bir belirti yok akıntım olur normalde ama hiç olmadı Çatlamama ihtimali var mı veya böyle bişey yaşamadan çatlayan oldu mu ?
aysegull01 ldmzki benimde çatlatma iğnesi olduğumda hiç belirtim olmamıştı 1 damla akıntım bile olmadı 10 gün boyunca hatta tutmadı demiştim
Meridaily ldmzki benim de 2.iğne bu ay. Öncekinde yogun akıntı olmuştu bu sefer olmadı. Çatlamadı diye düşündüm ben de. 21. Gün progesteron tahlilinde çatladıgını öğrendim
Ulku_gmc4 ldmzki evet doktor kontrolüne gitmiştim öatlamış demişti ama dediğim gibi hiç akıntım olmuyor
adatuna Çatlayınca yumurta akıntı mı oluyor bende hiç olmaz yumurtlama dönemi öncesi olır akıntı belirgin
ldmzki adatuna tam yumurtlama günü bende olur ve 14. Gün regl olurum ama ilk kez çatlatma iğnesi kullandım hiç akıntım olmadı
Akseec Benim iğneyi vurulduktan 1 gün sonra şeffaf akıntım oluyo ama herkeste olcak diye bişey yok bu ay gonapeptyl vuruldum yine oldu ama hamile kalamadım geçen ay ovitrelle vurulmuştum bu ay beklemedeyim 9. Güne girdim
ldmzki Akseec bende 4. Gündeyim ilk defa vuruldum Bir belirtim yok arada bir sancı gibi geliyor o kadar
ldmzki Lovebaby27 çok umutsuzum geçen ay kimyasal gebelik oldu tam 2. Yılımdayım Allah kısmet eder inşallh isteyen herkese
Lovebaby27 ldmzki benimde 2.yılıma az kaldı canım 2.ignemdi pcosluyum Allahım kucaklarımızı boş bırakmasın 🤲🏻🤲🏻
ldmzki Lovebaby27 amin inşallah ya 🙏 bir de şeyi sormak istiyorum ya bu iğne salındıktan sonra mesela 4. Günümde göğüslerim çok şiş adet dönemi gibi bunlar normal mi