Ozgle Kızlar 3.aydan sonra bulantılar hafiflemeye başlar dediler ama benim tam aksine daha da artmaya devam ediyor .Sabah kahvaltı yapardım ama artık yapamıyorum ve gün boyu aşırı akşama kadar şiddeti daha da artıyor ve su dahi içirmiyor.Ters giden birsey mi var acaba?korkuyorum
Yildiz92 Ozgle bazi anneler 9 aya kadar devam edermiş korkacak bışey yok sabır.. benımki 6 aya kadar devam etmıştı
Beklenmeyenmucizem Ozgle canım ben 17 haftama kadar çektim kimisinin 9 ay sürebiliyor inş en kısa zamanda geçer beslenmene dikkat et kontrole gittiğinde bi diyetisyen ile görüş ben hastanede yattım benim yanıma geldi benim beslenmeden kaynaklıydı biraz dikkat edince geçti arada çok nadir bulandı inş kısa sürede senin de geçer😊🤲🤲
CengizBurcuSaylk Ozgle benim 5. Aya kadar sürdü aralıksız sabah akşam kustum bulantımda full gün devam ediyordu sonra kendiliğinden geçti hatta doktorum doğuma kadar sürer ozaman demişti ama şimdide mide yanması başladı olabiliyor canım yapcak bişey yok geçicek diye bekleme kendi kendine geçiyor
Destina21 Ozgle canım benim 5.ayda geçti bulantı kusma ..yemek yemeyi özlemiştim şuan deli gibi yiyorum ..geçiyor merak etme ..su çok önemli asla ihmal etme
Sdmrll Canım bazen 9 ayda sürebiliyormuş yinede doktorunla konuş ilaç veriyorlar sanırım inşallah düzelirmiş
Ozgle Beklenmeyenmucizem canım nasıl geçti nelere dikkat ettin belki benim de yemek için sectiklerimle alakalıdır
Beklenmeyenmucizem Ozgle canım benim sabahları çok oluyordu ben boş çıkarmayayım diye bir bardak su içerdim zaten uyanır uyanmaz içerim ama ilk yanlışım oymuş diyetisyenin dediklerini anlatayım sana kendine göre ayarlarsın bana ilk o suyu içme dedi uyanır uyanmaz bir dilim ekmek beyaz peynir ye 10 15 dk yat kahvaltını öle yap dedi ben çalıştığım için kahvaltımı iş yerinde rahat rahat yapabiliyordum peynir ekmek süt yada meyvesuyu içebilirsin dedi bana zeytin çok önermedi yağlı olduğu için 4 5 adet yedim yumurta yedim ara öğünlerde çubuk kraker galeta çubuk var onları yedim öğlen yemeğimi sulu yemek çıkıyordu onlardan yedim ara ara sık sık ama az yedim meyve yoğurt süt kuruyemiş kendine göre ayarlarsın ara öğünlerini ben üç hafta akşamları ekmek arası peynir domates yedim sağolsun eşim hep hazırladı ben işten geliyordum yatağa yatıyordum sabah kalkıyordum eşim hazırlar uyandırırdı yattığım yerde yer uyurdum tekrar suyu birden içme dedi ben tiksinmiştim içemiyordum yemeklerden yarım saat önce ve yarım saat sonra içeceksin ve yudum yudum içeceksin dedi birden içmek yasaktı bana patates yemeği makarna pilav kuru yemekler iyi geldi havuç suyu iyi geliyor dediler ben kendisini yedim hala yerim mideme iyi geliyor sende kendine göre ayarlarsın canım ben hiç yemek yapamadım sağolsun eşim çok destek oldu ailelerimiz başka şehirdeydi bilmiyorlardı birde geç söyledik ailen yanında ise omlardan yardım alabilirsin canım inş en kısa sürede geçer
CengizBurcuSaylk Ozgle hiç bişey olmaz tatlım ben koşa koşa doktora gidip ya ben değil yemek su bile içemiyprum bu çocuk büyüyomu yaşıyomu besleniyomu diye gitmiştim serum takın bana demiştim doktorda güldü o senin depolarından besleniyo ona bişey olmaz demişti sende takma kafana stres üzüntü bebek için daha tehlikeli
Ozgle CengizBurcuSaylk canım ilk üç ay depolarımızdan besleniyor dedi banada doktorum ama 3.aydan sonra senin yediklerinde önemli senden de alacak artık dedi.Sana kaçıncı ayında demişti doktorun.
Minnosaile Ozgle aynen öyle canım ilk 3 annenin depolarından sonrası anneden beslenmeye başlıyormuş bana da doktorum bu yönde bilgi vermişti
Ozgle Destina21 inşallah geçer benimde yemek yerim cok özledim .Ağzımın tadı yok hayattan soğudum resmen.Cok zormuş bu hamilelik ya.😢
Yalinn8 Ozgle yok canim korkma gecer demek cogunlukla gecebilir demek kesin degil kural degil malesef gecmeyebiliyor da, kesilip tekrar da baslayabiliyor, sansliysan hic baslamayabiliyor da, dilerim en kisa zamanda kesilir🙏🏻
Minnosaile Ozgle bazı kişiler de bulantı kusma 9 ay bile sürebiliyor canım , bana doktorum bulantı varsa güzel çocukla ilgili sorun yok demektir demişti. Bulantı olmayınca acaba ters giden bişeyler mi var diye endişe ediyoruz. Benim bulantılarım geçti bu sefer kusmalarım başladı 14+4 günlüğüz.
Cnnakbb Ozgle kişiye göre değişiyor benimde 18 haftama kadar devam etti ilk üç ayıma kadar her hafta serum aldım ayakta duramıyordum eksta iki çocuk daha 27 haftalık olduk çok şükür hala arada oluyor bazı şeyleri hala görmek istemiyorum ama hepsi geçicek sabır istiyor bu süreç bulantıyla başlayıp ağrılarla devam ediyor bebişlerimiz iyi olsunda 😊