nnisanannesiii Kızlar ne gibi şikayetleriniz var ? Benim ikinci gebeliğim mide yanması kramplar ve nefes darlıgıyla yola devam bir an önce sağlıkla dogurmak istiyorum 😂 sizde durumlar nasıll?? ♥️🎈🎈
Sevinc44 nnisanannesiii ben 25+2. Geceleri uyuyamıyorum sırtım çok ağrıyor :/ bir de diş problemim var ama doktor doğum sonrasına bıraktı umarım o zamana kadar götürür beni bu şekilde
2Princess1Mom nnisanannesiii An itibariyle 24 olduk. 🤭 Birebir aynı sıkıntılarımız. Özellikle mide yanması kaç şişe şurup bitirdim sayamadım. 🤭
hhaziran nnisanannesiii 24+5 🤰🏻biraz iş yapayım sırtım çok ağrıyor en çok o zorluyor beni, mide yanmaları her gün istisnasız oluyor🥲 biraz yürüyüş yapayım hemen kasılıp toplanıyor. Geceleri rahat uyuyamıyorum Benimde 2. Gebeliğim ilki daha kolay geçmişti 🥹
nnisanannesiii 2Princess1Mom bende bir kaç gündür de ani bas dönmesi halsizlik ve bulantı oluyor sanırım tansiyonum düşüyor diye düşünüyorum sizde oluyor mu
tiramisu10 Merhaba kızlar bende 24 oldum bu gece itibariyle. Bir düşük bir dış gebelik sonrasında ilk defa yaşıyorum bu haftaları duyguları. Benim bu hafta kasık ağrım ve akıntım biraz arttı sizlerde de var mı aynı durum kontrolüm cuma günü erken mi gitmeliyim sizce
nnisanannesiii Anneyimmmben evett bide ikinci gebelik olunca daha zor oluyormus onu anladım bir an önce sağlıkla doğurmak istiyorum 😄
nnisanannesiii hhaziran kesinlikle katılıyorum ilki daha kolay geçmişti ilk cocugunuz kaç yasında acaba :
gizzzy35 nnisanannesiii 24 haftalık hamileyim suyum fazla. Ve vajina kısmında çok hissediyorum o yüzden biraz korkuyorum.
tiramisu10 nnisanannesiii çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız her şeye evham yapıyorum sakin olamıyorum bir türlü
nnisanannesiii 2Princess1Mom görünmedim tansiyonda ölçmedim aletimde yok aslında bayramdan sonra kontrolum var söylicem ama umarım devam etmez kötü oluyor çünkü yaa
2Princess1Mom nnisanannesiii İhmal etmeyin, dikkat edin kendinize. Geçmiş olsun. Sağlıkla gelsin minnoş🥰
GirlandBoy_Mom nnisanannesiii 24+1 im 😊2 gündür çok kaşınıyorum malum bayram da araya girdi kaldıkmı ortada 😬
mommy0806 GirlandBoy_Mom kaşıntınız nasıl acaba? Gebelik kolestazı filan diyorlar da belirtilerde kaşıntı diyor vs dikkat edin 🙏🏼
Gamzeki 24+5 deyiz, geceleri uyuyamıyorum birazcık iş yapsam hemen ağrılarim oluyor. Arada mide yanmalarimda oluyor. Umarım sağ sağlim kucağımıza alıriz bebeklerimizi 💙