Sahra1221 bir kızım var 11 aylık.. delice bir şey belki ama bende beraber büyütmek istiyorum.. tek başıma kardeşsiz büyüdüğüm için belki :) bat 9 u 1 hafta kaldı. Yumurtlama günlerini değerlendirdim. Sabah test yaptım negatifi gördüm. hayırlısı bakalım. Gecikmeyi bekleyeceğim sıkıla sıkıla 😁