Bat 8 benim. Çatlamayı 13 ya da 14.günde gördüm öncesi ve sonrası değerlendirdik. Hem rahimde polip hem rahim ağzında yara varmış bunlar için de doktora gidiyorum bu ay bi bakalım demişti. Dün bi iki kez başım döndü bugün de hafif pembe renkli kanama gördüm. Ama panik oldum kimyasal gebelik olabilir mi diye😪 sizce yerleşme kanaması olabilir mi