Akidesekeri11 Merhaba bende gebelik şekeri yok ancak çıkmasındsn da korkan biri olarak birkaç soru sorabilir miyim
SalihaHakanetin Seymaoztrk27 benim insülin ile normale döndü şükğr ama kaçırırsam tık 200 leri buluyor bir gün akşamdan da kaçırırsam açlıkta yüksek çıkıyor 115 falan ama dikkat edince çok şükür normal