Bahargunesi
Merhabalar, 10+5 kalp durmasından kürtaj oldum, şimdi 8+5 deyim doktor hem coraspirin hem kan sulandırıcı iğne hem de prograstan fitil ve progestan iğne başladı bitane de hormon ilacı var unuttum adını :) başka bir doktordan da görüş aldım hiç gerek yok dedi, kürtaj sonra tüm testlerimi yaptırdım araştırmalar yapıldı ve problem de çıkmadı. Fakat kendi doktorum ilk başlarda kullanalm sonra kesicez dedi ben de güvendim şuan o şekilde ilerliyoruz. Her doktorun bakış açısı farklı oluyor..