emel16 Gulay123 ela bence:) benim de kızım olacak benden Zeynep ela istiyorum ama kayınvalidem öneri olarak Asel dedi onu da kurmayıp Zeynep asel mi koysam kararsızım:) ama ela ve nehir arasından ela diyorum canım:)
Cansutkbs Gulay123 ela yedi bela diyorlar çok yaramaz, mızmız ve sürekli ağlayan tip çocuklar. Yerinizde olsam kesinlikle ela koymam. Çocuk ismini yaşarmış aman diyim 🤗 nehir daha güzel 😄
Cansutkbs Gulay123 vallahi öyle hepsi ağlak hepsi mızmız dünya da isim kalmasın bi ela bi zekiye kalsın zekiye koyarım 😂
Reykzy Benm kuzenimin ismini biz koyduk ekin ela ismi bence ela güzel kısa ama iki sesli harf oldugu için kulaga gzl geliyo
Gulay123 Reykzy Ela benimde kulağıma daha hoş geliyo kısa olması güzel ama nehir de soy isimle uyumlu