Yagmurerol Gulay123 kesinlikle Ela , gorumcemin cocugunun adi oldugu icin koyamiyorum yoksa kesin ela koyardim
Minnoskiz Bende düşünmüştüm ela ama kime söylesem ela nur yani diyordu. ( öyle eklemerden nefret ederim nur,su,naz...) nehir ela ikisi birlikte de güzel oluyor bence 😂