Bebegim3444 Abilikardesli MinikBrokoli
Geçen hafta tam 15 haftalıkken gittik. Fetal sonucu erkek, ultrasonda da doktor biraz zorlayarak baktı. Muhtemelen erkek dedi. Bugün tekrar bi sebepten kontrolümüz vardı. Tam 16 haftalık olduk bugün. Doktorum göbek kordonu da burada bebek göstermiyor cinsiyetini emin olamadım, fetal dna yanılma payı düşükte olsa var dedi. Benimde bi kafam karıştı.