Bus-ra590 kışa girdiğimizde bebeğim beş aylık falandı. Petekleri yakmaya başladığımızda sabaha karşı iyice tıkanıyordu bebeğimin burnu ve yanı şekilde bizimde. Almak zorunda kaldım ben çokta faydasını gördüm. Odanın nemi %34 E kadar falan düşüyordu buhar makinesi ile %50 55 E çıkıyordu. Ondan sonra bebeğim rahat uyumaya başladı
Bir ay bir buçuk ay kullandım sonra alıştık zaten ve bıraktım