Milaasss Arkadaşlar 27+2 hamileyim soruyorlar kaç aylık hamile oluyorum 😂bir de varmı Benim gibi bu haftalarda olanlar
Minnoskiz Milaasss 6 ay 9 gunluksun. Nasil foto atiliyor bilsem atardim ama zahide küçük diye bi doktor var onun instagram hesabinda tablo var ordan bakabilirsin
iraz4 Milaasss bende 27+5 gunluk gebeyim 6 bitti 7ye girdik yani soranlara 7 aylik dersin 3.trimesterdeyiz 31de 8.ayimiza girecez 36 da 9.ayimiza girecez
031965 191 günlük gebesin, 6 ay 11 günlük yani nerdeyse 6 buçuk aylık hamilesin. En doğru hesap gün hesabı. Hafta olarak ele alırsan bir ayı 28 günden hesaplarsın o zaman yanlış çıkar :)
GMA Milaasss 27+2 6ay 11 gun yapar) Yani 7ci ayina gecdin😚 27 haftalık gebelik kaç aylık oluyor= 189 günlük = 6 ay 9 günlük hamile oluyorsunuz.
Busra12 Milaasss 27+4 7.ayımdayım ben sende 7.aydasındır doktor bana her ayın 23 nde sen o ayını tamamlıyosun bitiriyosun demişti 23 şubat 7.ayım bitiyo 8 e giriyorum bende böyle biliyorum 😇😇💕
Askimiz Busra12 son adet tarihin hangi ay.bende agustosun 1i her ayin 1den birine hesapliyo doktor bu arada bende 27+4um
istkizannesi Milaasss 25+5 te 6 aylık olup 7yi yaşamaya başlıyosun canım. Yani sen 7yi yaşıyosun 30+0 da tam 7 olacak 8 i yaşayacaksın
Sezgin Milaasss ben 13 kilo aldım🙈 nasıl aldığım konusunda hiç bi fikriö yok. Cinsiyet kız. Doktor doğum için tahminen 10 15 mayıs arası ama daha da erken olabilir dedi. Senin ?