sehnazz000 Bibebek_2kedi çıkmaması daha iyi çatlamazsın 😁 karın büyüdükçe her şey zorlaşıyor çünkü o yüzden tadını çıkar Benim ilk hamileliğimde yoktu karnım bunda 2.ayda çıktı 🥲 periiişaaanımmm
Bibebek_2kedi sehnazz000 Ya bi yandan evet güzel bişi ama bi yandan da hamile olduğumu hissetmek istiyorum göbiş çıkmayınca hiç hamile gibi hissetmiyorum 😂🤭
Nurcanyokus6 Bibebek_2kedi yeni bu aralar biraz belli oluyor 28haftaligim benim 7aydan sonra belli oluyor yavaş yavaş 😊
Bibebek_2kedi patili_kiz90 Oyyy baya büyümüş maşallah bebiş mi yoksa göbiş mi bu öncesi varmıydı göbiş 😂😍
ErsBegAs Bibebek_2kedi 🥹🥰 evet artık pantolonlara sığmıyoruz asla böyle şeyler giymeye alışkın değilim ama artık böyle bollaşıcaz sanırım
Bibebek_2kedi ErsBegAs Gebelikte pantolon tarzı şeyler bulmak çok zor malum giydiğimizi de bi daha giyemiyoruz hemen küçülüyor bu yüzden ben hep elbise tarzı şeyler alıyorum 😂🤭