xEndless Bibebek_2kedi Alerji olmuş olabilir canım için rahat etmezse dahiliyeye de gidip detaylı kan tahlili yaptır 😊
Aylaa123 Bibebek_2kedi benimde boyum 175 58 kg ile kalmıştım doğumda sadexe 5 kg gitti bi dahada veremedim biraz bünye meselesi gibi çoğu kişi hızlı veriyor ama ben veremeyenlerdenim 😂basenlerden almıstım hep kiloyu kaldı valla
busra05_ hhaziran ayy evet evet, benımde s pantolonlarım göbüşten dolayı olmuyo erkek bebişe hamıleyım 57 ile hamıle kaldım suan 68im s pantolonlar göbüşten dolayı gıyemıyorum bır bende buyuk beden aldım o yuzden🥹😂
hhaziran busra05_ ben direk 2 beden büyüğe terfi yaptım yazı çıkartsın diye hatta biri xl ama aşırı rahat karından😂 keten pantolonlar kalp ben😃 bende 56 ile hamile kaldım, en son 60 idim🥲 ama bir diğer keten pantolonum s beden hala oluyor ipli diye heralde🤣
hhaziran Bibebek_2kedi ay bence çok şanslısınıız🥹 bende ne ararsanız var 😃 ilk gebeliğimdeki gibi asla rahat geçmiyor 🥲 bunda sırtlarımı sanki biri kesip biçiyor 🙂↔️
busra05_ hhaziran ahahah aşırı rahatlar ama gercekten ne terletıyo ne sıkıyo çok ıyı lastıklı oldugu için olabılır rahat etmıssındır bendekı s beden eşofman belı lastıklı pantolonumda oluyo 🎀🥰
LadyX Bibebek_2kedi yaaaa ben de öyle bir hamilelik geçirmek istiyorum 🥲 olur mu ki acaba? Şu an 20haftalık hamileyim. Minik bir göbeğim var bile artık 😭
Bibebek_2kedi LadyX Oyy maşallah çok tatlı durmuş Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 😍
Bibebek_2kedi NoName_ Çokta zayıf hamile kaldım 1.68 boy 47 kilo ama iç karnım geniş heralde kıpır kıpır içerde zaten 😂😂
hhaziran busra05_ gerçekten öyle inanılmaz rahatlar, yazı hep ketenlerle geçiriyorum, lastikliler belden sıkıyor tek ipliler oluyor şimdilik 😃 s bedene hala girince insan mutlu oluyor 🥹
Pera-k Bibebek_2kedi ben de doğurduğumda çok küçüktü karnım. Ne çatlağım oldu ne karnım kaldı. 2 3 hafta sonra karnım yine dümdüzdü o yüzden mutlu olun 😍
Bibebek_2kedi Pera-k Ayy İnşallah benimde çatlağım olmaz ama göbiş şimdiye kadar çıkmadıysa çıksa bile fazla çıkmaz o yüzden olucağını sanmıyorum 🥰
bereninannesi__ Bibebek_2kedi bende 26 haftalığım artık anlaşılıyor 😂 hatta otobüste yer veriyorlar güzel bir bölüm 🤣