Innerglow ya haklısınız ama her vücut direnci bir olmuyor benim 2 kürtajımdan sonra bu gebeliğimde kan sulandırıcı kullanırken çok kanamam oldu kesem kaydı düşecekti kalp atışları zayıflamıştı ama sonra biraz dinlendim bi de kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı sonra bebegim yukarı cıktı 3 kere ağır kanama atağı yaşadım 2 kere iğneyle düzeldik çok şükür vücudum atmaya çalışıyordu bebek de tutunmaya ama dediğiniz de doğru demek ki sağlıklı ki tutunuyor diyorum