Ztkn2 atlasasya anladım teşekkür ederim sizinki 4 defaymış ben 3 defa alacağım birde iğnesi var. gerçekten şeker givi ilaç kullanıyoruz çok fazla çoook🥹🥰😂
Ztkn2 Merloza yaa anladım canım rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin o pozitif haberi almayı nasip etsin de eminim geçer herşey
atlasasya Merloza progestan 50 mg kalçadan mı 4.aya kadar devam ettiniz 🥺 bende 10 gündür kullanıyorum. Transferimin 4.günündeyim göbekten de var 2 iğne her yerim mor mahvoldum Allah yardımcımız olsun hepimizin ♥️
Ztkn2 atlasasya allahım pozitif haber almayı nasip etsin emeklerini boşa çıkarmasın canım az kalmış dayan annesi 🥹🙏💝
Merloza atlasasya hayır, hep göbekten vurdum. Kalçadan iğneyi ilk kez sizden duydum. Buz kullanın mutlaka iğneden sonra, rahatlatır. Güzel haberler alın inşallah 🌺
koza08 atlasasya ben progestanı sadece göbekten uyguluyorum. İlk denememde morarmıştı. Sonra buradan biri yazdı Allah razı olsun. Sonra hiç morarıklık olmadı neredeyse. İğneyi batırırken göbeğinizi sıkın enjeksiyonu boşaltmadan tuttuğunuz yeri serbest bırakarak uygulayın. O zamn hiç morarmıyor. Bazen damara denk gelip kanatabiliyor. Ya da içeride ilaç birikip ağrı yapıyor. Kolonyalı pamukla bastırarak ovalayın. Kalçadan hiç uygulanmadı ama burada hep zor olduğunu okudum.
Ozgekiz Ztkn2 hiç korkma 🥰 ben ilk gebeligimde kullaniyordum, bir de ayağa kalkmam yasak diye, hemşire eve gelip yapıyordu 💆🏻♀️
mrserdogan12_ Ztkn2 bu progestan dediğiniz hap ve fitil olarak verilenin iğnesimi yoksa promester diye bi iğne var omu ben bilmiyorum bana başka bi iğne verdiler o yüzden soruyorum
atlasasya Merloza benim progestan 50mg kalçadan 25mg göbekten var birde oksapar var göbekten 🙏🏻ay evet hemşirede söyledi teşekkür ederim🌸 otururken bile acıyor ☺️ inşallah geçecek
Merloza atlasasya benim kanamalı geçtiği için 3 günde bir düşük önleyici iğne vuruluyordum, oturamamayı bilirim 😅 geçiyor, bende ilk başta nasıl olacak derken şimdi doğuma 1,2 hafta kaldı ☺️
atlasasya Merloza ayy çok sevindim Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin çok az kalmış 🙏🏻 inşallah o günleri görmek nasip olsun ♥️