nurmltli61 Balbebek012 sezeryan olacağız suyumuz az 🥹doktorum 37 haftalık olmamızı bekliyor almak için🫶🏻
Beri-4835 Balbebek012 Hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşAllah 🤲 bende 34 e giriyorum yarın ama sezaryen ne zaman a doğum olur bilmiyorum.
Deleted33000 Balbebek012 son 97 günümüz kaldı benim oğlum biraz acele gelmek istiyor gibi o yüzden belkide daha az kaldi