keyfimin-kahyasi-misin Ranni beklesin bayram sonunu gezicem ben ddjdj😂😂Şaka biyana Bayram sonu gelsin ya Millet bayram bahanesiyle tepeme çöker bebek girme ayrı olunca geleni kabul etmem
Ranni keyfimin-kahyasi-misin ay ben kızımı arefe günü doğurdum hastaneden çıkamamıştım herkes hastaneye doluşmuştu haklısınnn
keyfimin-kahyasi-misin Ranni Önce gelseydi yine toplanirdik ikimizde mesafeyi çok kolay koyardım şimdi ne olaacgini bilmiyorum belki yerimden kalkamicam En iyisi dursun yerinde 🫠😂😂😂Gelmedi ya gelme diyince kesin gelir dkdk
Ranni keyfimin-kahyasi-misin ahahhah ee herhalde şaka bir yana hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Tuugceee 12 haftamız kaldı miniğimiz durursa inşallah durur 36-37′leri görmek istiyorum her ihtimale karşı ciğer geliştirici yapıldı 2 doz daha çok küçüğüz 27+2
keyfimin-kahyasi-misin Tuugceee durru durur korkma Hata daha fazla durur erken gelecem diyip kandiriyolar
Tuugceee keyfimin-kahyasi-misin amin inşallah hastaneden dün çıktık kasılmaları durdurduk erkenden doğum pozisyonu almış valla dursun yeter ki sona kadar bekleriz iyi olsunlarda
keyfimin-kahyasi-misin Balbebek012 ay mevzu o değilki Erken risk vardı bide dkdk 😂😂O cedne Duzneli Kasilmam başladı falan beni çok yordu yoksa bu kadar eziyet etmese dursun
ikibaloglanannesi Balbebek012 amin inşallah 🤍 hepimiz sağlıkla zamanında kucağımıza alalım inşallah 🤍
Esraa00 Balbebek012 11 hafta 4 gün görünüyor ama sezaryen olacak tam kaç olur bilemiyorum çok heyecanlıyım Sağlıkla kavuş bebişine 🐣😍🥳
Beri-4835 Balbebek012 Hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşAllah 🤲 bende 34 e giriyorum yarın ama sezaryen ne zaman a doğum olur bilmiyorum.