nergiz26 Merhaba Kızlar. Ben lazere gidiyorum ama Riske atmamak için sadece yüzüme gidiyorum. Ben yüze leke saldığını duymuşdum ama lazercim aparatın sağlamlıq sertifikası olduğunu söyledi onun için sorun olmadığını söyledi
TwinsAndBeren nergiz26 lekelenme cihazla alakalı değil lazer ciltteki ölü deriyi de yakar güneşe maruz kalırsanız güneş koruyucu kullanmazsanız her türlü leke kalır
MinikBrokoli TwinsAndBeren kızz öyle deme bende ergenlik döneminde bir gözenekten 3-4 tüy çıkıyordu 😂😂 lazerden sonra bitti ikinci gebelik hala tüy yok koltuk altında sıfır😂😂😂 Bu arada cidden biten bölgem var sanırım tamamen uyuyor 😂😂
TwinsAndBeren MinikBrokoli ev tipi cihazla mı yaptın, eğer öyleyse çok şanslıymışsın ya da tüylerin siyah ve kalınsa güzel görüp bitirmiştir 😀
MinikBrokoli 35Hatice Bir ara gebelikten önce gittiğimde , hamile bir kadın da gelmişti . Çalışanlara sordum gebelikte sakıncalı değil mi 🤔 Orada çalışan dedi ki “Bu bayan sürekli geliyor inşallah burada doğurmaz” Yani tercih meselesi 🙏🏻🙏🏻
aslhantrn 35Hatice bebeğe zarar gelmesi değilde daha çok hormonal değişiklikler olduğu için yaparsan lazeri boşuna boşuna yapmış olabilirsin en iyisi doğumdan bir kaç ay sonrası
Bezelyelerimm 35Hatice benım doktorum şuan oturduğum şehrin en en en ıyı doktoru ve sakıncası yok dedı ama yapmadım benım yapmama sebebım hormonlardan dolayı ve tenim gebelıkte cok hassaslaştı o yuzden
Burcusss Doktoruma sordum önermiyorum ağda yapabilirsiniz dedi isterseniz kendi doktorunuz doğrultusunda ilerleyin🙈
bereninannesi__ 35Hatice kesinlikle önermiyorlar. Ben hamileyken girdim ve düşük yaptım. Onunla alakalı mıydı bilmiyorum ama sürecimi devam ettirirken adetim yine gecikmişti. Oradaki kesinlikle gelme yüze bile yapsak düşük tehlikesi var demişti. Ve kendimi inanılmaz suçlu hissettim. 🥹🥹
Kubilogy_1 Valla IPL baslamistim hamile kaldım şuan tavan hormonlar sakallarım oldu 😂 üzülüyorum ağda yapınca da batık oluyo
Pera-k 35Hatice hamileler üzerinde test edilemediği için önerilmiyor diye biliyorum. Hemde hormonlar çok değişiyor mesela benim tüylerim azalmıştı hamileyken .doğurunca yine çıkmaya başladı. Bende ev tipi cihazlardan kullanıyorum ve memnunum onun dışında
EsilaMiracAyazEren_Moms Giqu yok ağdayla ilgili bişey söylememişti. Anlatmak istediğim ağda bile yapılmaması lazım yani. Enfeksiyona bakteriye daha açık hale geliyoruz.
anneoluyorum94 35Hatice kullandığımız kremlere bile dikkat etmemiz gerekiyorken lazer epilasyon bence büyük risk ve bilimsel bir zararı olmasa bile bence biraz da vicdan meselesi
ikincibaby 35Hatice ben kızıma hamileyken de yaptım lazer kızım şu an 4,5 yaşında şu an 5,5 aylık hamileyim dün yine yaptırdım lazer bi sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Zaten kilo aldım diye canım sıkılıyor kılları görünce daha beter canım sıkılıyordu temizlenince bir nebze olsun rahatladım ☺️
Hashasbirey 35Hatice okuduğum gebelik kitabında iki bilgi var. İlk 3 ayda general bölgeye yapılan lazer kasılmaya neden olabiliyor diyordu. Bir de hamilelik hormonlarindan kaynaklı kılları azaltmaktan ziyade kıl kökü artışını tetikliyormus.
Grendaaii Canım bir doktoru dinlemiştim deri çok hassas olduğu için o dönemde cilt zaten lekelenmeye meyilli o ışınla lekenin daha çok kalıcı olmasını tetikliyormuş. Ev tipi var bende de korkudan yapamıyorum 😅