Ben hamilelikten önce yapıyordum, azalma vardı tabi.Hamile olduktan sonra doktoruma sordum ben önermiyorum dedi , lazer salonlarlarında da kimi güzellik uzmanları bebeğe herhangi bir zararı yok diyip yapabiliyorlar, en son kayıt olduğum salon da kesinlikle biz yapmıyoruz dedi. Aslında hamilelikte yapılması bana sonradan mantıklı gelmedi , çünkü hamile olmadan önce vücudumda hiç kıl yokken olur olmaz her yerde fazlasıyla çıkmaya başladı. Hormon değişikliği nedeniyle çok verim alacağınızı düşünmüyorum açıkçası , benim vücudumda kıl yokken hamilelik sürecinde çıkan kıllar için yeniden kayıt yaptırdım ama doğumdan sonra devam ederim