Meridaily Kızlar bu ay takviye kullanmayı düşünüyorum önereceğiniz takviye var mı? Maxijuno, gynopol falan düşünüyorum ama. İçinde folik asit de olan bir takviye düşünüyorum aslında ekstra folik asit kullanmamak için.
Nur8893 Meridaily Canım ben poliversin folik asit ve e vitamini kullandım . Hamileyim dün öğrendim 🥹 Darısı senin başına inşallah dua edeceğim 🙏🏻
anneoluyorumm13 cylnmy bende solgarın folik asitini kullandığım ay hamile kaldım etkisi var mı bilmiyorum ama benimde öyle denk geldi ☺️
Meridaily orkidemm_ hayır yok ama yumurtam büyüdü çatlamadan geri sönmüştü geçen ay. Bu ay çatlatma iğnesi tedavisi oldu, yumurtam çatlamış ama regl oldum yine. Bu ay bayrama denk geldiği için tedaviye başlayamadık kendim ilerleyeyim ovülasyon testi ve takviyeyle dedim
Prettygfr Bende hamilelikten önce Imom primo içiyordum. Doktorum önermişti. İçeriğinde hem folik asit hem de D ve B12 vitaminleri ile çinko ve iyot var.
Meridaily Nur8893 yaaa çok sevindim canım gözünaydın 😍 ay darısı başıma inşallah❤️ onu da araştırayım canım teşekkür ederim😍
Anonymouse Gebeliğimden 2 ay önce Solgar’ın folik asidine başlamıştım. Ama öncesinde kan tahlili verdim ve ferritin gibi değerlerime baktırdım eğer düşük olsaydı doktor onları da takviye ederdi.
orkidemm_ Meridaily şimdi takviye kullanımı hormonel durumuna göre verilir pkos olsaydı inositol önerebilirdim ama sen omega 3 Q10 vs kullanabilirsin
47Umudum47 Meridaily bende polikistik over var 5 yıl istedim gonal f letu klomen en son bir ay ara verdim bal tarçın çörek otu kürü yaptım sürekli havuç yedim günde iki üç incir. Öylesine deneyeyim önümüzde ay doktora giderim dedim o ay hamile kaldım
Meridaily orkidemm_ yumurtam mı kalitesiz acaba dedim. 2 aydır olumsuz ilerliyor çatlama durumu. Araştırayım teşekkür ederim😍
Sedaccls Meridaily inofolic combi mavi kutu ve d vitamini kullandığım ay hamile kaldım eşim de çinko ve d vitamini kullandı mutlaka şans verin derim🙏🏻💝
Tubaaslnkzl Meridaily maxijuno da folik asit var negan’s ın felixon woman var bir sene kullandım bu da iyidir maliyet olarak maxijuno daha uygun bütçeli tabi
Tubaaslnkzl Elif_su4 incir iyi diyorlar evet ama herkese olmaz bende prolaktin yüksekliği vardı incir onu daha da yükseliyordu
Meridaily Tubaaslnkzl evet bende de prolaktin yüksekliği var geçen ay ilaç kullandım incir yiyemiyorum o yüzden. İkisini de araştırayım maxijunonun folik asit miktarı da aklıma yattı gibi, diğerini duymamıştım ona da bakayım❤️