MujganisMom orkidemm_ İşte o da enteresan stres falan da yapmadım yani bu sonuçlardan sonra yapmaya başladım ki zaten adet gecikmişti bir hafta. 🤦🏻♀️
MujganisMom orkidemm_ Aynen öyle bakalım kısmet hayırlısı bu sefer çok ümitlenmiştim hissediyordum gerçekten değerler böyle çıkınca hala bir ümdim var inşallah tutunmuştur bebeğim minik mucizem hasretim ona. 🧡
myangelson MujganisMom hamilelik gibi durum oluşuyorsa doktor az çok anlıyor zaten. Hakkınızda hayırlısı olsun 🤲🏻
MujganisMom myangelson Evet kesinlikle teşekkür ederim inşallah güzel şeyler duyarım bugün doktordan da. 🧡
Nilozof MujganisMom Merhaba. Ne yaptınız öğrenebildiniz mi acaba gebelik durumunuzu? Benim de şu an 4 gün gecikme var ama testlerim negatif. İnşallah sizinki dönmüştür pozitife
MujganisMom Nilozof Valla ne siz sorun ne ben söyleyim 17 gün gecikmem var hala ne adet geliyor ne hamilelik. Pazartesi özele gideceğim artık hem kan verirsem sonuç hemen çıkar diye umuyorum. Devlete gittim beni bir sövmediği kaldı asistanın. 🥺
Nilozof MujganisMom Tüh üzüldüm gerçekten. Devlet hastaneleri cidden insanı yoruyor, ben de kan versem dedim, güya çarşamba çalışmaya başlayacaktı poliklinikler ama hepsi pazartesiye atıyor. Özele mecbur bırakıyorlar insanı. Hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻
bebegimolacak MujganisMom kuzum geçen ay bi kür falan yaptın mı? Normalde benim adetim saati saatine gelir bi kaç ay önce 15 gün gecikti yani mümkün değildi. Ben kesin geç döllenme dedim ama öncesinde hayıt suyu falan içmiştim ondan oldu sanırım. Doktora gittim 15 günün sonunda doktor dedi ki kist oluşmuş muhtemelen stresten dedi bilmiyorum artık. Ama o da söktürücü vermedi 1 hafta daha bekle belki geç döllenmedir dedi sonra yine gel dedi ama ben doktordan sonra adet oldum. Allahtan regl ile birlikte kistlerde yok oldu.. sen inşallah hamilesindir ama bi doktora git baksınlar🙏🏻
MujganisMom Nilozof Aynen öyle gerçekten bakalım hamilelik de yoksa napacaksam hiç böyle olmazdı adetim ya. Düzensiz olduğu zamanlarda olurdu ona da bir sene olmuştur onda da iki üç gün az az olurdum biterdim bu sefer bir gram bile kan yok sadece bazen beyaz bazen şeffaf akıntım geliyor. 🤷🏻♀️
mysweetgril1 MujganisMom canım benimde şuan 16 gün gecikmem var testte çıktı kan verdim ondada çıktı ama kese gözükmedi şuan bekliyorum 14 de randevu aldım senin gibi beyaz akıntım var şeffaf da oluyo arada doktora sordum ilk belirtilerinden biri olduğunu söyledi başka belirtin varmı kasık ağrısı v.s
Nilozof MujganisMom Benim de hâlâ aynı sizinki gibi. Stresten gecikse bile az az gelirdi dediğiniz gibi. Bu sabah uykumdan uyandım oldum zannederek. Gene bir şey yok ve test negatif çıktı. Diğer yorumlardan gördüğüm kadarıyla sizin de devam ediyor galiba aynı durum. Pazartesi bi gelseydi ikimiz de rahatlıycaz 😅
MujganisMom mysweetgril1 Ya kasık ağrımı psikolojik olarak yoruyorum çünkü öyle aman aman bir ağrım yok bazen batma gibi oluyordu o da çok nadir olmuştur ya başka hiç olmadı göğüslerimde sızı var o da hep oluyordu inan başka belirtim de yok ya. 😕
MujganisMom bebegimolacak Aynen ya kafam o kadar karışık ki kist diyen de var burda normal diyen de var yani öyle hiçbir şey kullanmadım kür falan çünkü herhangi bir sıkıntım sorunum yoktu daha iki ay falan oluyor kontrollerim biteli her şeye bakmışlardı bu ay böyle olunca bir de değer hep 0 küsürdü bunda da böyle olunca acaba mı dedim bakalım pazartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum ya ne çıkacak.
Mehtap_00 MujganisMom 30 ocak da 0.34 çıktı 10 subatta 35.4 çıktı Ama regl olacağınız zaman da yükselir beta regl tarihinizn geçmesini beklerseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız umarım bebiş vardır
MujganisMom Mehtap_00 Reglim 8 gün gecikince verdim de 2.4 çıktı iki gün daha bekledim 2.7 çıktı başka da vermedim ya yoktur diye pazartesi tekrar gideceğim aradan zaman geçmesini bekledim şuanda gecikmem 17 gün oluyor çok garip. 🤷🏻♀️😕
MujganisMom Yenibirannee Sizin yine erkenmiş benimkine de adetim 8 gün gecikince kan verdim 2.4 çıktı işte üç gün daha bekledim 2.7 çıktı. Eğer olsaydı o zaman yükselmez miydi acaba? 🥺
Nurci Yenibirannee merhaba sizin 13 gün gecikme ile bu değerde öğrenmiştiniz benim 25 gün geçti 327 ile öğrendim çok düşük değil mi
mysweetgril1 MujganisMom benim şuan belirtilerin aynı göğüslerim sızlıyo ve çok fazla ağrı var dokunamıyorum bile kasıklarım da çok şiddetli ağrı var inşallah vardır sizinde stres yapmayın erken gebelik testi alıp deneyin bence benim erken gebelikte çıkmadı kasette çıktı
bebegimolacak MujganisMom kuzum benimde öyle hiçbir sorun görmüyorlar kist hiç yoktu bende işte bir ay aynı sen gibi oldum herhalde çok taktım kafaya kist oldu doktor evet olabilir stresten dedi😅 yani ben de çok şaşırmıştım insan bide olamadıkça delirecek gibi oluyor bi yandan acaba hamilelik mi diyor çok kötü bi döngü. İnşallah senin için hayırlısı olsun🙏🏻
Shdjdjsjxj MujganisMom canım benim de 15 Mart adet olmam gerekiyor hala olmadım testler 0.200 sabah gebelik testi yaptım tek çizgi bilmiyorum ne oldu