Kızlar merhaba adeti böyle on beş yirmi gün gecikip de hamile olduğunu öğrenen var mı değer birden bire yükselir mi acaba adetim 12 gün gecikti kan değerim pazartesi 2.4 çıktı dünde 2.7 çıktı anlamadım ben adet de olmuyorum akıntım var. Yaşayan var mı acaba bana da umut olur? 🥺🥀