O haftalarda bende de çok fazla oluyor nereden baksanız 2,3 hafta sürdü sonra gece tansiyonum mu düşüyor acaba dedim şekerim mi düşüyor dedim tiroid mi dedim hepsine baktırdım hiçbiri çıkmadı sonra birgün kendi kendine geçti şu an 36 hafta oldum hala bir şey yok ama yani duştan çıktım da kurulanmadan direk üstümü giymiş gibi su içinde uyanıyordum geçiyor yani hormonlar tamamen