Tutar13 ben yaklaşık 6 aydır Ovülasyon testi kullanıyordum adet bitince başlardım kıllanmaya yumurtalayana kadar düzenli ilişki falan yine de olmıyordu , çok kafama takıyordum ama belli yani. Bu ay sadece bir kere ilişki oldu yumurtlama zamanına yakın oda yumurtlama zamanından 2 gün önce tuttuysa öyle tuttu. Hiç ama hiç ümidim yoktu zaten aklımda bile yoktu diğer zamanlar daha özenliydim buna hiç ihtimal vermedim ama demekli kafadan çıkarınca Allahın izniyle oluyormuş hakikaten 🤲🏻