Emine-tuncfu öncelikle herseyin hayırlısı rabbim nasıl istiyorsa o şekilde olacak ama doktor bende bi problem görmüyor benim çok yoğun akıntılarım var bazen kıvamlı bazen su gibi hep bebeğin suyundan korkuyorum doktor değil suyu iyi diyor ama ben Hiç tatmin olamıyorum sürekli ıslagım çünkü kendime kendim yatış veriyorum genelde yatarak geçiriyorum bu sebeple sağlıkla doğmasını istiyorum