Tugceelanaz Şaka gibi 🤭 zaman su misali Normal doğum bekliyoruz inşallah üçüncü gebeliğim Ama yine ilk bebeğimmiş gibi aynı tatlı telaşlar 🥰 sizde durumlar nasil? Ben kendimi 30 lu haftalara girdiğimiz günden beri ağırlaşmış hiss ediyorum
Emine-tuncfu Tugceelanaz bende aynıyım son 52 ama zaman geçmiyor sanki 5mayis inşallah bizim sezeryen 4. Bebek
Glr95 Tugceelanaz uygulamaya göre son 51 ama doktor en geç 38de alırız demişti 2. Doğum olcak sezeryan o yüzden son 37 diyebiliyorum 🥹
Tugceelanaz Emine-tuncfu Maşallah 🧿 sağlıkla gelsin bende o haftalarda doğururum belki belli olmaz 🥰 Bu aralar yavaşladı evet şöyle bi nisanın ortalarına sonuna doğru gelsek 🤭
Emine-tuncfu Tugceelanaz Allah razı olsun sizde sağlıkla alın inşallah kucağınıza gerçekten öyle yavaşladı zaman hazırlıklar bitti zaman durdu 🤣 ağrılarım var benim birde yatarak geçiriyorum çoğunlukla hiç geçmiyor
Emine-tuncfu Tugceelanaz en büyüğü 12 10 ve 7 yaşında temmuzda 8 yaşına girecek sizinkiler kaç yaşında
Emine-tuncfu Glr95 hemen hemen aynıyız hepimiz sağlıkla kavuşun bende özellikle 5 Mayıs istedim 05.05.2025 olsun diye 🤣 kızımda 04.04.2015 olmuştu erken gelmeseydi 15.05 olacakti
Gamzeeee14 Emine-tuncfu aynı düşüncedeyiz Bakalım nasip belki olur 05.05.25 bizim oğluşumuz olacak sizin cinsiyet nedir?
Glr95 Emine-tuncfu valla bende şuan öyle isterdim ama o kadar sorunlar yaşıyorum ki bu sefer ki hamileligimde tek istediğim sağlıkla kucağıma alabilmek tarih hiç önemli değil 😀
Emine-tuncfu Glr95 cnm benimde diğerleri erken doğdu seçme şansımız olmadı büyük kziim doğum günüme 5 gün varken oldu bunda 20. Haftadan beri yatıyoruz erken doğum riski var gene inslalah vaktiyle gelirse o tarih tamam dedi doktor
Emine-tuncfu Tugceelanaz seninde iyi cnm benim diğerleri hep peşpeşe olduğundan gerçekten anlamadım birşey çok hızlı geçti sanki zaman