istkizannesi Seymasefa35 bende tam aksini okudum. 2 yaştan fazla kullanılmaz diye. Hayırlı olsun size de
Nicole Hcivelek bende bu sabah pro-fit aldım, çok içime sindi , umarım sağlıkla kullanır bebişlerimiz 🙏🏻❤️😊
Hcivelek Nicole pro fit de cok güzel gercekten hangi rengini aldınız. Biz ilk önce pro fit alıcaktık tek renk vardı o yüzden almadık. Fit 2 aldık
Sinem03 Simirna arabamız Polo bagaja sığarmı diye denedik tekerlek çıkınca gayet güzel sığıyor çok hantal ağır değil canım hepsi buradadan aldım1134 tl indirimde hala daha öyle istersen bi incele çok da kibar araba ☺️
Hcivelek Cansu08 haklısınız. Chicconun bütün ürünleri güzel ablam bebegine herseyini chicco dan almıstı. Ben neden kraft aldım diyorum simdi 😁😁
Hcivelek Mimi123 Ay inşallah kuzum bebişlerimiz güzel günlerde saglıkla kullansınlar. Şimdiden hayırlı olsun 😍
Burcuveburcum Hcivelek bende kraft almıştım kızıma şimdi kardeşine kısmetse devredicek sağlam arabaları iyi yapmışsınız güle güle kullanın
Sinem03 Hcivelek sen o zaman gör yatmadan bile odasına girip bakıyorum arada arabayı sürüyorum bebiş gelince halimiz nolur bilmiyorum 😂🤩😍
Hcivelek Aselmelegim maşallah canım hayırlı ugurlu olsun 🙈 içine sinmesi cok güzel gönül rahat oluyor 😍