Basra @aslanmommy Oğlumun Adı Aras.2.Bebeğimde Erkek Olacak Nasipse Kıvanç Düşünüyoruz,Atlas’ta Çok Hoşuma Gidiyor.Kısmet Bakalım Hayırlısıyla Gelsinler İnşallahh🫠😇
Masal92 aslanmommy kesinlikle erkek daha zor kız olsaydı bizim isim hazırdı ama erkek ismi beğenemiyorum asla