aslanmommy Meli59 eşim Arel i begenmedi deniz kendi de sevdiği bir isim de ben Arel de olsun yanında demistim
Meli59 aslanmommy iki isim bir olabilir sen taşıyorsun sonuçta ama çocuk büyüdüğünde kendi ismini kendi seçecek denizde güzel benim çevremde olan bir isim olmasın diye değişik bulmaya çalıştım. Mavi yide önerebilirim
aslanmommy Meli59 evet mavi de begendiklerim arasında adıyla gelir bebiş diyorlar buldukça kafanı bulandiriyorlar soylemicem zaten çok kararsızımdir iyice karıştı
Minikeller38 aslanmommy ilk oğlumun adı Hamza ikinci erkek olursa Ömer istiyorum cinsiyetimiz daha belli değilde 🥰
1prens_1prensesannesi_ aslanmommy Gökmen ismi çok hoşuma gidiyor ama eşim istemiyor aklımızda şu an Metehan var soyadımız Oğuz Metehan Oğuz çok anlamlı ve hoş oluyor büyük ihtimal Metehan olacak 31+1 olduk bizde 💙