Serenityyy1 geçmiş olsun kardeşim benim kızım öyleydi ilk günden hep uyuyordu sanki senelerce uykusuz kalmış gibi uyuyurdu tek çaresi sürekli emzir ben sezeryanla doğum yaptım sütüm az olmasına rağmen sürekli emzirdim uyumasına izin vermedim emzirmezeen geçmez altını aç uyandır doktor ayaklarına parmakla hafif vur acumaz demişti öylr uyumaz dedi hergün öylr yaptım çok şükür sarılacak denecek kadar az oldu sonra geçti özellikle gece uykuda emzir zor bir zaman Allah sabır versin inşallah şifa versin inşallah geçer kardeşim