Serenityyy1 6 günlük bebeğim var salı günü sarılıktan dolayı bir gece hastanede yattık şimdi tekrar oldu yarın kontrolümüz var ama bebeğimi uyandırıp emziremiyorum ne yapsam uyanmıyor ne önerirsiniz kakasını da yapmıyor çok az 2 gündür sadece çisini yapıyor
rumikaa Serenityyy1 çok geçmiş olsun bende burda durayım bide sarılık riski kaç günlüğe kadar devam ediyor acaba
Mrvsmt2502 Serenityyy1 mecbur uyandırmalısınız zaten kan şekeri düştüğü aç kaldığı için uyuyor. Altını açın göbek deliğinine etrafını biraz soğuk ıslak mendille silin topuklarını sıkıştırın ya da bebeğinizin sevmediği bi şey varsa onu yapın ki uyansın. Saat başı en fazla 2 saate bir emzirin . Bu süreçte sarılık düşene kadar mama takviyesi yapabilirsiniz
AnayimBenAna_ Serenityyy1 gerekirse her emzirme öncesi altını açın vücuduna ıslak mendil dokundurun ayak altını gıdıklayın topuğunu sıkın. Sütünüz yeterli gelmiyorsada mama takviyesi yapın benimde bebeğim 9 günlük mama takviyesi yapıyorum sütüm olmasına rağmen
Ayse0575 Serenityyy1 ben tüm vücudunu soyuyordum eklem yerlerine çok soğuk olmayacak şekilde ıslanmış pamuk koyuyordum yine de uyanmıyordu Bir de emzirme ile bizim sıcaklığımızı geçtiği için hiç uyanmıyordu mecburen kaşık biberon vermek zorunda kaldım
Serenityyy1 Mrvsmt2502 alını açıyorum soyuyorum bazen uyanıyor bazen uyanmıyor uyandığında hemen meme veriyorum ama bir dakika sonrası uykuya dalıyor yine şırıngayla verdim biraz bugün mamanın zararı olur mu acaba bilemedim bide uyanmayan çocuk mamayı nasıl alacak biliyor musunuz acaba😔
Poyraz07 Mrvsmt2502 çok doğru katılıyorum benım bebegımde 5gunlukken olmuştı mecburen uyandırıyordum emerken cenesıne destek verıyordum yorulup uyumasın dıye topugunu sıkıyordum mecburen öyle atlattık sukur
Skubra Bezini açın, ayaklarını gıdıklayın, sütünüzü sağıp çay kaşığıyla vermeyi de deneyebilirsiniz. Sarılık uyandırıp beslemezseniz maalesef geçmez tekrar hastaneye yatmak zorunda kalabilirsiniz Allah yardımcınız olsun sarılık süreci biraz yıpratıyor.
Serenityyy1 Ayse0575 bende lırıngayla verdim az önce birazdan annem süt sağma pompası alacak o şekilde deneyeceğiz
Ddm28 Yaklaşık bir buçuk ay öncesinde ikinci kızımı kucağıma aldım kızım 2 defa fototerapi aldı kaç kere kan aldıklarını sayamadım bile şahsen benim sütüm yetersizdi o yüzden mama ile desteklemek zorunda kalmıştım ama eğer sizin sütünüz yeterliyse kaşık biberon ile sağıp besleyebilirsiniz hem meme reddine sebep olmaz doktorumuz ne kadar çok çiş yapar bezi dolarsa daha çabuk atlatır o yüzden bol bol besle demişti gerçekten de öyle oldu bol bol beslemeden geçmiyor ne yazık ki
Serenityyy1 Ddm28 benim sütüm yeterli aslında ama yine de mama takviyesi yapsam mı nasıl olur bilemedim
Mrvsmt2502 Serenityyy1 ne emse kâr pes etmeyin uyudu diye bırakmayın maalesef sarılık geçene kadar bu şekilde olacak 🥲 mama anne sütünden çabuk toparlar o açıdan zararı olmaz merak etmeyin
Mavi3475 Serenityyy1 canım benim 4 aylıkken memeyi bıraktı mamayla devam ettim sütümde yoktu zaten hiç korkma şuan 1bucuk yaşında çok şükür şimdide 2 aylık kızım var sütüm yine az mama veriyorum uyandırmadan verebilirsin ben öyle yapıyorum ağzına az bişey damlat o zaten anlayıp devamı alacaktır
Ayse0575 Serenityyy1 Allah yardımcınız olsun ya zor süreç biraz. Biz 34 günlük olduk hala zor uyanıyoruz 🥺 ben mamada verdim günde 1 kere
Ddm28 Serenityyy1 şöyle dediğim gibi benim sütüm yetersiz olduğu için mecbur kalmıştım olmazsa memeyi kavrayamıyorsa isterseniz kaşık biberon yada şırınga ile besleyebilirsiniz sarılığı en azından biraz düşene kadar çünkü bu şekilde memeyi kavrayamayabilir
AnayimBenAna_ Serenityyy1 o zaman kaşık biberon al canım daha rahat beslersin. Benimde kızımın sarılık değeri 10 çıktı sütümde var ama mama aldık ilk ay için takviye yapıyoruz günde bir - iki kere