Flzmst Çok meşakatli bir hamilelik geçiriyorum 2 kızımdan sonra bir düşüpüm olmuştu 4 ay sonra tekrar hamile kaldım ve rabbim bize bir erkek evladı nasip etti ama enfeksiyon servikal kısalık derken bir sürü ilaç kullandım inşallah Sezeryan olduğum için 38leri görürüz Şubat ayının sonunadoğru kontrol var bakalım kaç kğ olmuşuz sizler ne durumdasınız kızlar🧿🧿🧿
doruknaz Flzmst 30 + 3 bizimde. bebegim ters duruyor eger donmezse muhtemelen ilk gebelik olduğu için birde yaştan dolayı benimde sezeryan olacak. normal dogum istememe rağmen. nisan 7 ve 13 u arası dedi doktor. bakalim kısmet.
Lale_41 Flzmst bizde 31 haftalık olduk çok şükür Nisa’n 1 de Doğum sezeryan olcak ama bıcırık durmuyor tabiki o günü tamamlayabiliriz inşallah hep altta ve sancı veriyor hayırlısı olsun hepimiz için rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin bizlere🤗🤗
Muzika Kızlar bebeğim çok hareketliyken bazen altta hissediyorum. Başı da aşağıda olunca tedirgin oluyorum. Sizde de var mı böyle aşağıda hissetme durumu ☺️
031965 Muzika var ve bazen aşağıları epey acıtıyo dünden beri de özellikle aşağıda duruyo bakalım yukarı çıkarlar inşallah tekrar 🤷🏻♀️
hknbsrsura Lale_41 canim doktorun nezaman kesin tarih verdi doğum için benimde sezeryan olcak 13 nisan gozukuyo dedi ama kesin gün vermedi daha merak ettim
Lale_41 hknbsrsura benim doktorumda 1 Nisa’nı verdi Doğum için sezeryan olduğu için 1 hafta önceden alıyormuş kuzum
Lale_41 hknbsrsura sana da kesin gün vermediğine göre senide Nisa’n başı alırlar kuzum bi sonraki kontrolünde sormayı ihmal etme ben çantamı bile hazırlamaya başladım ne olur ne olmaz diye aklıma geldikçe eksikleri koyuyorum😇
Zemzems 30+2 olduk. Hamile olduğumu öğrendiğimde doktor 21 Nisa’n demişti Doğum için. Acaba daha erken olabilir mi
Glsmrt Bizde 30 oldukkk🙏benin doktorumda 23 nisan dedi..artik iki bayrami birden kutlariz..tabii Allah bilirr herxaman gunu gununu tutmaz:)
Glsmrt Zemzems bende oyle tahmin ediyorum ama yinede belli olmaz..benimde ilk suan..yaa erken gelirse nisan i goremezsek die dusunuyorum valla vakti zamaninda gelsinler insallah
Zemzems Glsmrt çok nadir 40. Haftayı tamamlıyormuş bebekler. Bu neden le kendimi 38. Haftaya hazır edicem 🙂
hknbsrsura Lale_41 tamM canim çok sağol tekrar gittigimde muhakkak sorcam zaten ben heyecandan hazırladım bile hastane çantamı bazı eksikler kaldi onlarda tamam olur InsaAllah 😁Rabbim evlatlarimiza sağlıklı sıhhatli sorunsuz kavuşmayı nasip etsin 😍