Nevin35 üzülmeyin son gebeliğiniz değil ya Allahın izniyle 2. Yi 3.yü düşünüyorsanız belki onlar erkek olur. Hepsi erkek olsun mu istiyordunuz kaç çocuk planlıyorsunuz bilmiyorum ama insan iki cinside tatmak istiyor açıkçası benim şimdi oğlum olsaydı ikinciyi kesinlikle kız isterdim, şimdi kızım oluyor benim de ilk gebeliğim ben nasipse üç çocuk planlıyorum aralarından birininde erkek olmasını isterim mesela 2 kızım 1 oğlum olsun isterim iki nimeti de tatmak için ama her şeyin hayırlısı nasip Allah hayırlı evlat versin öncelikle ama tabi insanoğlunun her zaman bir hayali isteği oluyor 🙏🏻 Sizde eğer tek çocuk planlamıyorsanız sonrakilerde isteğiniz olabilir öyle düşünün kızınızı üzmeyin o sizi hissediyor☺️🌸