Biz dün öğrendik 15+3′te doktorumız söyledi devlet takipliyim şimdilik. Bir oğlum var bir de kızımız olacakmış inşallah bayram öncesi öğrenmiş olduk çok şükür. Şimdi de değişmesinden korkuyorum hangi cinsiyet olduğu önemli değil ama insan kendisini ona göre ayarlıyor ya neyse sağlıklı olsun da😅