uzlet aşkk ikimiz de 3 martta adet olmuşuz ben 15 martta pik görmüştüm (yani 12 gün sonra pik gördüm) hemen ertesi gün yani 16.sında da silikleşmeye başladı zaten. 14-15-16 hep değerlendirdim. Ama şöyle bişey de var en sonki adetimi tam 14 gün gecikmeli olmuştum herkes bana dedi ki “çocuk arıyor” yani vücut kendini gebeliğe hazırlıyormuş rahim bebek istiyormuş birkaç ay içinde hamile kalırsın dediler dedikleri gibi oldu valla