Hayırlı uğurlu olsun rabbim isteyen bizlere de versin, geçen ay kimyasal gebelik yaşadım, 8 Mart da adet oldum, şimdi 8 nisanı bekliyorum,az kaldı ama erken dye test de yapamıyorum adetimin gecikmesini bekliyorum🙏
İnşallah bu mübarek ay da olmuştur diye dua ediyorum 🤲