anneoluyorumm13 Kızlar şimdi 3 ana öğün dışında karnım sürekli aç meyve yesem yasak tatlı yasak karbonhidrat yasak ne yiyeceğim ben sürekli açım siz ara öğünlerde ne yiyorsunuz
tahamommy anneoluyorumm13 meyvenin neden yasak olduğunu anlayamadım ama çiğ kuruyemişler yiyebilirsiniz
Ranni anneoluyorumm13 1 bardak kefir 1 çay bardağı leblebi 10 çiğ badem 1tk fıstık ezmesi 2 galeta 1 bardak ayran
zynpknt anneoluyorumm13 ben cacık falan yapıyorum hem tok tutuyor hemde lezzetli onun dışında çiğ kuruyemiş yiyebilirsiniz bir de aslında elma vs şekeri yükseltmiyor ama
Giqu anneoluyorumm13 yoğurt ve çiğ kuruyemişler yiyebilirsiniz sanırım; çiğ badem, ceviz, fındık, vs.
anneoluyorumm13 tahamommy şeker yüzünden birde amniyon sıvısı fazlaymış doktor meyve yeme dedi meyve suyu arttırıyormuş eskiden her acıktığımda mandalina elma felan yerdim onlar kalkınca ortada kaldım
Maviss718 anneoluyorumm13 benimde vardı hamileyken şekerim pek iştahım olmadığı için ne bulursam yiyordum bide ben hamileyken ağzıma tatlı sokmadım tiksiniyordum yani çorba sebze ekmeksiz yiyor dum
agacall anneoluyorumm13 çiğ kuruyemiş, galeta-ayran, salatalık, tuzsuz zeytin, yağsız peynir gibi şeyler yiyebilirsiniz bence ara öğünlerde
saglikciaanne Hicbisey yasak değil ama onları yemiyorum . Ata öğünlerde kaşar ya da domates yiyorum hem beni rahatlatmıyor hem karnımı abur cuburdan daha çok tok tutuyor
anneoluyorumm13 saglikciaanne domates salatalık şekeri etkilemez değil mi aralarda onlardan yesem zararı olur mu sizce
EsmanurTorun anneoluyorumm13 Bebeğin kilosu sağlığı iyiyse ve 3 öğün yemek yiyorsan ara öğünlerde aç kalmaya dayan 😅 Senin içinde iyi olur kilo almazsın işte ne güzel 😄
anneoluyorumm13 Ranni ay Allah razı olsun harika fikir çok teşekkür ederim kefir Galata ve leblebi alayım ben
anneoluyorumm13 zynpknt cacık harika fikir hemde serin serin iyi olur hiç aklıma gelmemişti çok teşekkür ederim ya ❤️❤️
Ayshababy Açım açç ölüyorun artık açlıktan ne yiyeceğimi şaşırdım kendim açım bebeğimde aç diye ağlıyorum 😀
anneoluyorumm13 Ayshababy ay bende açımmm hep açımm sizde şeker yoksa benim yerimede bir çikolata yiyin 😁❤️