Herhangi haber vs alan olursa lütfen paylaşsın dört gözle bu haberi bekliyoruz ya. Sizce 2025 te doğum yapmış anneleri kapsar mi aynı doğum yardımı Gibi mi olur ? Çünkü ben 6 Mart’ta doğum yaptım beni kapsar mi misal ? Benim mantığına göre bebeği 1 yaş küçük olan tüm anneleri kapsamali ki kimse mağdur olmasın