Morrinah merhaba cinsiyetiniz belli oldu mu ben de 15+2 oldum bugün belirtilerim bile baya azaldı bazen bıçak batması gibi oluyor anlık geçiyor kasığımda oturup kalkarken geçen hafta çarşamba gitmiştik 14+4 de tabi kahvaltı etmeyince oturdu hiç kıpırdamadı şükür iyi olduğunu öğrenip döndük yavaştan merak etmeye başladım artık belirtiler de azalınca doktora daha sık gitme isteğim var ilk gebelik olunca bide 🤭