Efsunlu23 Bende 38+5 te doğum yaptım suni sancı ile 2 cm acilmayla yatisin yapıldı su azalmisti yani odanın içinde bol bol yürüdüm eğildim kalktım hiç yatmadım sürekli yürüdüm suni verdiler yatırdılar sabaha doğar acilman iki santim dediler 16:30 da yatisim oldu sabaha karşı 4 50 de doğum gerçekleşti ebe şaşırdı nasıl bu kadar kısa sürece 10 cm ulaştı dedi ☺️ yani suni sanciyi kestikce siz yürüyün bol bol hiç yatmayin rabbim bir avaz da kurtarsın ❤️