Şuan 38+6yım açılmam yok bebek 3500 civarı doktorum sezeryan yanlısıydı zaten hep ben normal diye direttim hala diyor geçmesi zor olabilir diye bende normali denemeden olmaz dedim o yüzden bayramdan sonra suni sancı başlatacak böyle olupta doğuran var mı açılmasız belki o zamana açılır bilemiyorum ama korkmadım değil