Parinas ibcmom 🤣🤣bende oruç tutuyorum 2 öğün yiyorum ama maşallah 4 öğün gibi 😀ramazandan sonra bende bi çaresine bakıcam düzene sokucam inşallah
Krystal Bestesimmons 18+6yim bende 2 kilo almışım. Normal kilo alımı. Önemli olan zaten bizim değil bebeğin kilo alması. Bende çok kilo almak istemediğim için sadece bebeğe yarayan şeyleri yemeye gayret ediyorum. Yürüyüş falan yapıyorum ki kilo almayayım.🙈
Alarasuuu Bestesimmons 22 haftalık hamileyim şuan -2 deyim normal doğum istediğim için almamam lazım kilom fazla gebe kaldım çünkü 🥲