Bestesimmons 18 haftalık gebeyim 3 kilo almışım normal mi? Siz kaç kilo aldınız? Çok almak istemiyorum:(
Bestesimmons lilyum_ Gayet iyi bence 🙏🏻 ben önceki gebeliğimde yaklaşık 30 kilo aldım ve doğum kilolarımı tam veremeden 63 kiloyla tekrar hamile kaldım o yüzden ben de 10-12 kiloyla bitirirsem muhteşem olur
burcuo Bestesimmons 18+6 ben de 2 kilo civarı aldım. Fazla almamak için çok dikkat etmeye çalışıyorum çünkü hamile kaldığım kilo yüksek 🥲
lilyum_ Bestesimmons benim ilk gebeliğim. Normalde kaç kilo alınır bilmediğim için çok kilo aldım diye üzülüyordum. İçimi rahatlattınız valla😅
ibcmom Bestesimmons o haftalarda daha kilo almamıştım 25den sonra bi aldım 32de +9 kilo 😂 2 kilosu bebek olduğu icin 7 sayıyorum vicdan rahatlatmaca skdjsk
Parinas ibcmom aman dikkat edin ben 32 haftada 4 kg almıştım. Sonradan doğuma kadar 13 kg ya çıkmıştım. Ama dikkat ediyorsanız böyle olmaz tabi ben çok iştahlıydım. Bi oturuşta yarım karpuz yiyordum 😀o da full şeker tabi
Parinas Bestesimmons çok değil bence normal. Bende 17+1′im uygulamada bu haftaya kadar 2,5-5 kg almış olmalısınız yazıyordu geçen. Bende 1 kg almışım. Bulantım vardı bitince başladım almaya
ibcmom Parinas bende cok istahlıyım. bide ramazan geldi ya esim oruc tutuyor onunla birlikte sahur iftar yapıyorum ekstra kendim 2 öğün daha yapıyorum aralarda yediklerim haric 😂 insallah bayramda da cozutup sonra boğazı tutmaya gecicem(gecemedi) 😂
Parinas ibcmom 🤣🤣bende oruç tutuyorum 2 öğün yiyorum ama maşallah 4 öğün gibi 😀ramazandan sonra bende bi çaresine bakıcam düzene sokucam inşallah