2-bebegisteyenanne Kızlar az önce doktordan geldim sormayı unuttum folik asiti kesmelimiyim yoksa devam mı etmeliyim
Yazmelegi_ 2-bebegisteyenanne 12 ye kadar kullanmıştım ben doktorum sonra baska biseye baslatmisti ekstra bisey yazdı mı size
ayalltsc 2-bebegisteyenanne 9 ay boyunca folik asit mecburi bizim burda türkiyeyi bilmiyorum canım ama kullan faydası var zararı yok bebeğin gelişimi için vitamin yani
ddefnos 2-bebegisteyenanne 12.haftada folik asiti kesip multivitamin başlaması lazimdi ama yeni doktoruna gidene kadar kullan bence
2-bebegisteyenanne Yazmelegi_ yok yazmadı cihazlarımız kötü dedi bebeğin ense kalınlığını bile göremiyorum dedi başka bi hastaneye yönlendirdi beni ama ben gidemiyecem çalışıyorum bayramdan sonra gideceğim için de folik asiti içmelimiyim bilemedim
1sen1ben1debebek 2-bebegisteyenanne vitamin ve kan ilaçlarını yazana kadar devam edin dünden önce hastanedeydim bende 13+1 im zaten vitamin ve diğerleriyle birlikte Folik asit kullanılmıyor☺️Yeni ilaç alana kadar devam
2-bebegisteyenanne Yazmelegi_ devlet hastanesi bilmiyorum ki bi arıyım bakalım baglarlarsa soruyum teşekkür ederim
Talentedmom 2-bebegisteyenanne bana doktorum bitene kadar kullan demişti 12 haftayı geçmişti kutu bitene kadar kullanabilirsin
busra05_ 2-bebegisteyenanne bende 12. Haftaya kadar kullandım sonra vıtamınlere başladım ozelde ise hekım sorun ama isterseniz yıne folık asıt ilk 3 ay kullanılıyo zaten