Yektek22 evet canım ben transferden sonra annemlere geldim o baksın bana diye eski apartman ve asansör yok tabi. Bir sorun olmaz ama dediğim gibi çok yavaş çık ve dinlenerek 1 hafta evde kalabilirsen kal, sürekli o merdiveni inip çıkmamalısın 😊 Zaten transferden sonra yarım saat yatırıyorlar hastanede tutunsun diye, ilk tüp bebek denememdi ve tuttu ☺️